În prima jumătate a anului, peste 177.000 de consumatori au ales să își procure energia electrică de la Hidroelectrica, marcând o creștere semnificativă a bazei de clienți a companiei. Potrivit datelor financiare recente, numărul total de beneficiari ai furnizorului a ajuns la aproape 769.000, înregistrând o expansiune de 30% față de începutul anului.
Atât gospodăriile, cât și firmele au optat din ce în ce mai mult pentru oferta companiei, sectorul business înregistrând o creștere de 50%, de la 25.592 la 38.077 de clienți. Această tendință a fost amplificată de liberalizarea completă a pieței energetice începând cu 1 iulie, Hidroelectrica menținându-și poziția de furnizor cu cele mai competitive prețuri.
Totuși, compania se confruntă și cu dificultăți. Profitul net a scăzut cu 41% în comparatie cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la aproximativ 1,59 miliarde de lei. Scăderea a fost determinată în principal de o producție hidroelectrică mai redusă, ceea ce a impus achiziții supplementare de energie de pe piață, la prețuri mai mari, pentru a onora angajamentele față de clienți.